کاکا: رابطه ام با مورینیو بد نبود؛ هو کردن بازیکنان در فرهنگ رئال مادرید است

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کاکا: رابطه ام با مورینیو بد نبود؛ هو کردن بازیکنان در فرهنگ رئال مادرید است

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کاکا: رابطه ام با مورینیو بد نبود؛ هو کردن بازیکنان در فرهنگ رئال مادرید است

کاکا، ملی پوش برزیلی در مصاحبه با MARCA در مورد دوران حضور خود در سانتیاگو برنابئو صحبت کرد.

طـرفداری- آیا احساس می کنید که از سوی رئال مادرید با شما بد رفتاری شد؟

نه، در رئال مادرید فشاری که از جانب مطبوعات به شما وارد می شود بسیار زیاد است و از سوی هواداران نیز همینطور است. آنها بازیکنان را هو می کنند و گاهی اوقات حتی با کریستیانو رونالدو نیز چنین رفتاری می شود. وقتی که شما فکر می کنید چقدر او خوب بازی می کند، تاریخ سازی می کند، باور نکردنی است که هو شود. هواداران رئال مادرید ایکر کاسیاس، زیدان و رونالدو [نازاریو] را هم در گذشته هو کرده اند، این بخشی از فرهنگ باشگاه است و تغییر دادن آن بسیار سخت است. بودن در رئال مادرید باعث شد تا کمی پوست کلفت تر شوم.

رابطه شما با ژوزه مورینیو چطور بود؟

من همیشه خیلی حرفه ای عمل کرده ام و به تصمیماتی که او می گرفت احترام گذاشته ام. رابطه من با او بد نبود. درست است که در برخی چیزهای مشخص با او موافق نبودم، اما چاره دیگری جز ادامه سخت کوشی نداشتم و این تنها کاری است که انجام دادم. و می دانید چیست؟ بعد از اینکه هر دوی ما باشگاه را ترک کردیم، برای من، شنیدن حرف های او در موردم لذت بخش بود. وقتی از او در مورد من پرسیده شد، او گفت که من یک بازیکن کاملاً حرفه ای بوده ام.

با نگاه به گذشته، چگونه بردن توپ طلای خود را بازتاب می دهید؟

رونالدینیو، کریستیانو، مسی و من تنها برندگان توپ طلا هستیم که هنوز بازی می کنیم. این باعث می شود تا با غرور و افتخار در کنار این بازیکنان بزرگ بایستم، و آخرین بازیکنی باشم که قبل از مسی و کریستیانو برنده این جایزه شده است. شما می توانید بگویید که من آخرین برنده توپ طلا بودم که در این سیاره متولد شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 28 شهريور 1394 | 12:19 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.